Allerzielen

2 november 2013 - Nederweert-Eind, Nederland

Nog is het Allerzielen. De doden die herdacht worden. Dat deed  ik ook deze namiddag. Eerst bloemen op de graven van mijn ouders, oma, petekind en peettante en gisteren al op dat van Joep en Arry.

Vanavond begonnen met inpakken.  Alles ligt klaar behalve de kleren. Morgenochtend kan dat nog. Om 14.00 uur neem ik de trein richting Schiphol. Dan begint de reis echt.

Er komt nog alle en ook minder gestresste tijd om rustig te schrijven.. Je zult het zien.

1. Tim S. oet K-O:
    Goede reis toegewenst!
  2. Jack:
    Ha Maart, ben benieuwd. Fijne reis, groeten Jack
  3. John:
    3 november 2013
    Hoi Maart, wens je een goede reis en ben benieuwd naar je verhalen.
  4. Wim en José:
    Hallo Maart,

We wensen je een fijne tijd in Vietnam toe.
  5. Theo Kremer:
    3 november 2013
    Een goede reis toegewenst geniet er van het is zo weer om en dan mag je weer werken
  6. Leon:
    Beste Maart,

'De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier' (Koningslied, 2013)

Je staat aan het begin van een grote reis. De bestemming is (zoals je zelf schreef): 'de Orient'. Je weet dat ik je besluit om er alleen op uit te trekken zeer bewonder. Ik ben dan ook heel benieuwd naar je reisverhalen en de foto's die je ongetwijfeld gaat maken. Frank Boeijen, schreef ooit een prachtig nummer ('Vaderland', 1997). Hierin zingt hij: 'Reizen houdt je in beweging'. In de geest van dit lied: goed dat je niet thuisblijft! Veel plezier en zorg goed voor jezelf.
  7. Ine en Tonny Peters:
    Hallo Maart,
    We wensen je een fantastische reis toe.
    Wijze raad heb je van ons twee niet nodig ( je bent oud en wijs genoeg)
    We verheugen ons nu al op de avonturen die je straks te vertellen hebt.
  8. Theo Kremer:
    8 november 2013
    ik hoop dat alles goed gaat